Reklamacje i wymiany

REKLAMACJE I WYMIANY

Zwrot i wymiana

W terminie 14 dni od dnia zakupu klient ma możliwość zwrotu zakupionych produktów, będąc uprawnionym do wymiany artykułu lub zwrotu pieniędzy.

Produkt, który ma zostać zwrócony lub wymieniony, nie może być uszkodzony. Należy go zwrócić w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu ze wszystkimi dostarczonymi elementami. W przeciwnym wypadku wniosek reklamacyjny zostanie odrzucony lub rozpatrzony częściowo.

W terminie 14 dni od odebrania przesyłki należy poinformować nas pisemnie o odstąpieniu od umowy (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie), a następnie w terminie 14 dni zwrócić produkt na nasz adres: HS PLUS, Magazyn przeładunkowy, GLS Poland, ul. Paprotna 10, 51-117 Wrocław; E-mail: [email protected]

W przypadku zwrotu pieniędzy należy wypełnić formularz:  http://bit.ly/Vigoshop_zwrot

W przypadku wymiany towaru należy wypełnić formularz:  http://bit.ly/VIGOSHOP_wymiana

Do przesyłki należy dołączyć znakowy kod reklamacji, który zostanie przesłany mailowo po wypełnieniu formularza.

Przesyłek, na których nie ma znakowego kodu reklamacji lub wymiany, nie jesteśmy w stanie zidentyfikować. Oznacza to, że wniosek o reklamację/wymianę nie zostanie rozpatrzony.

Koszty wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

W przypadku nieotrzymania odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od przekazania przesyłki, zwrot lub wymiana nie są możliwe.

W terminie 8 dni roboczych od przyjęcia przez nas zwróconej przesyłki produkt zostanie wymieniony lub zostaną zwrócone pieniądze.

Reklamacja

Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo, istnieje możliwość skorzystania z gwarancji. Na wszystkie urządzenia elektroniczne w naszej ofercie oferujemy 24-miesięczną gwarancję.

Gwarancja nie jest ważna w przypadku:

  • uszkodzeń fizycznych
  • zużycia spowodowanego użytkowaniem
  • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu

Produkt należy zwrócić w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu ze wszystkimi dostarczonymi elementami. W przeciwnym wypadku wniosek reklamacyjny zostanie odrzucony lub rozpatrzony częściowo.

W przypadku reklamacji należy odesłać produkt pod nasz adres: HS PLUS, Magazyn przeładunkowy, GLS Poland, ul. Paprotna 10, 51-117 Wrocław; E-mail: [email protected]

W przypadku reklamacji towaru należy wypełnić formularz:  http://bit.ly/VIGOSHOP_wymiana

Do przesyłki należy dołączyć znakowy kod reklamacji, który zostanie przesłany mailowo po wypełnieniu formularza.

Przesyłek, na których nie ma znakowego kodu reklamacji lub wymiany, nie jesteśmy w stanie zidentyfikować. Oznacza to, że wniosek o reklamację/wymianę nie zostanie rozpatrzony.

Koszty wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

W terminie 8 dni roboczych od przyjęcia przez nas zwróconej przesyłki reklamacja zostanie rozpatrzona.